Dagen blev...

...jättebra iaf. LillaC har gått upp Mycket, för att vara henne då. Och vi kom hem samtidigt som M så hon behövde inte vara ensam alls. Inte ens låsa upp själv.

Och jag har lagat ett hål i tanden. UTAN BEDÖVNING OCH ÖVERLEVDE!
Nu var hålet iofs inte spec stort, men ändå. ( så litet att dom använde en borr som används till barn *host* )
Jag fick välja om jag ville ha bedövning el inte, men hon trodde inte att jag skulle känna ngt alls. Jag trodde henne inte!
Men hon provborrade lite och jag kände faktiskt ingenting, så då blev det utan. Och det var tur för bedövar dom så kostar det mer och bara besök och lagning kostade då mer än nog!

Så det löste sig faktiskt och blev en bra dag till slut. Så nu/snart skall vi "fira" med chips. Norska superchips, salt & peppar. Såå gott!!

Kommentarer
Postat av: SagoElin

Ååååh! Du är ju helt grym sötnosen!! Vad du är duktig! Jag är så stolt över dig!!! pussa Visste väl att du skulle överleva! Och lillaC.. Såå skönt att hon gått upp!! Sedär, vad en liten tiger kan göra.. och stora duktiga familjen.. Herregud, duktiga familjen!



Och ang. det där jävla förklädet så har vissa vääldigt bra minne medans jag fakiskt inte minns ngt alls! :s

2008-08-30 @ 01:45:21
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0