Jodå...

... min bebis kan oxå ta napp (ibland).
provade med nappen igår kväll, bara för att testa och hon tog den. Jag blev hur glad som helst, vill ju att hon skall ha napp, men hon tar tummen ist.  Hon hade den jättelänge.
Eller ja.. 5 min kanske, men för henne är det länge. *ler lite*
Hon hade tom nappen när vi lade henne för att sova. Det har aldrig hänt förut.
Skitbra tyckte jag!
2 min senare när jag tittade till henne så hade hon släppt nappen, lagt sig på den och tagit tummen istället...
Meen, jag har inte gett upp än - vi har "napptränat" hela dagen. Det går väl sådär..

Man får vara snabb med kameran..


Kommentarer
Postat av: SagoElin

Haha! Sötungen! Men med övning kommer färdighet sägs det juhe :) Sanna tar den ju bara när hon Inte är lessen så. haha.

2008-08-04 @ 17:06:09
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0