Ojoj

Skall till Bvc senare. LillaC skall få spruta. Fy fan,  jag vill inte. Men det är visst bra att vaccinera barnen så jag får väl stå ut. Tur att P är med, annars hade jag nog stannat hemma. Faktiskt!
Jag avskyr sprutor och ännu mer när det gäller mina barn.

Fast det kan väl inte bli så mkt värre än när M var bebis. Hon fick sin första spruta i huvudet. Den där som numera (och tidigare) tas i foten. OCH jag ammade henne under tiden. Jag tittade dock inte när dom stack, det fixade jag inte!
Men M brydde sig inte alls, hon åt obekymrat vidare och sen gick vi.. Hon brydde sig inte om dom senare sprutorna heller. När hon blev större och förstod lite mer så tittade hon lite undrande på läkaren, men hon sade inget. Hon har aldrig haft ont av dom på ngt sätt. *lättad*

Men nu är det LillaC`s tur. Och jag har ont i hjärtat.

Klockan 13.00 skall vi vara där - vi får väl se hur det går....


Kommentarer
Postat av: SagoElin

Åh vacker.. Jag skall tänka på er massa!! Det kommer gå så bra så! lova



pussa på

2008-08-19 @ 10:06:21
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0