Bvc & skola

Fick precis ett samtal från L på Bvc. Hon undrade lite hur det gick med LillaC,  om vi bytt mat och hur det gick. Hm, jo det går väl sådär men tydligen kan hon helt enkelt ha tröttnat så nu skall vi ge henne mat med 4 tim emellan. Om hon inte visar att hon vill ha tidigare då förstås. Väcka henne tidigare tyckte hon inte heller att vi skulle göra. Skönt att höra henne säga det. Vill inte väcka henne, hon behöver ju sova, men man vet ju inte vad man skall göra för att få i henne mer mat på dagarna. Lägga henne tidigare verkar inte funka heller så...
Hursomhelst så känns det bra att hon ringde, att hon bryr sig. Lite av oron försvann iaf.

Och min lilla (stora?) M började skolan igår. L var med henne en stund och det hade gått bra. Idag skulle hon få matteboken.
Matteboken, ettan - ojoj, min lilla tjej börjar bli stor..
Och HUR skall jag kunna hjälpa henne med läxor osv? Jag som knappt tog mig igenom skolan alls. Och ngr kunskaper fick jag inte med mig. Help?!
Tur för oss att vi har P. *ler lite*  Hur skulle vi klara oss utan dig?  *love*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0