Hmm

Idag har vi varit i Nordby. Köpte väska, pennor och skor till M inför skolstarten. Fyra par blev det tillslut. Och det är såå skönt att slippa tänka på det ett tag.
För man kan ju inte gå till skolan i sandaler!!

Och när vi kom hem vägrade LillaC att äta igen. Hon äter hur dåligt som helst för tillfället.  
Så då gick vi till Bvc och vägde. Tur att dom har en våg i väntrummet så att man kan väga när man vill och inte bara när man har bvctid. Och hon hade faktiskt gått upp lite. Inte så mkt som jag skulle vilja, men iaf.
Tr min Bm oxå. Pr lite och hon tyckte inte att jag skulle oroa mig så länge hon iaf går upp i vikt. Och det var lite skönt att höra. För LillaC är ju pigg och glad. Hon skriker inte mkt och inget magknip. Hon bara skrattar åt våra försök att mata henne, och puttar bort flaskan med tungan. Kan hon ha tröttnat på maten?

Hur f*n övertalar man en bebis att äta??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0