Bvc..

(Skrevs igår men...)



..idag och när vi kom dit så frågade L om jag ville fylla i pappret direkt. Eh.. Javisst svarade jag och lät som om jag visste precis vad hon pratade om. Det visste jag inte. Hade helt glömt vad vi pratade om sist. Men det var frågor om hur jag mådde och hur det var. Sen satte hon poäng på svaren.. Meen, vi enades till slut om att jag skulle säga till när (?) jag ville "prata med någon"..   (NEJ, jag vill fortfarande inte!)
Med LillaC var iaf allting bra. Hon har växt åt alla håll och hon vände sig nästan helt på magen oxå.  Lite kul att hon fick se det, och LillaC fick beröm *stolt*

Sen träffade vi VackerElin med Vackerbebis och en stolt mormor :-)
Såå roligt att se dom och så fin bebis är! Men plötsligt tyckte jag att LillaC verkade så stor :s  Visst hon är ju störrre om man jämför. Eh... ca 1kg och 7-8 cm längre....

Och M tog jättefina kort oxå.





Sötnosar <3



Kommentarer
Postat av: SagoElin

Aaaw..älsklingen!

Du är Vacker!

Och vadå för papper? Låter läskigt! Fyller alla i sånt?

Haha..LillaC är stor om man jämför..men fortfarande liten pluttunge!! <3 Sötaste Ni!

Leka snart!

pussa på

2008-07-18 @ 12:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0