Det är inte alltid..

..så lätt att hinna skriva ngt här :-)

Igår sov inte LillaC mer än en halvtimme på dagen, och då skall man hinna städa lite oxå. Jag hann precis fixa med tvätten och lägga in i garderober osv, och så vaknade hon och KRÄVDE uppmärksamhet. Det är inte många kvällar/dagar hon är sur och inte sover, men igår var en av dom. Hon var iofs mest glad, MEN bara när jag pratade med henne. Stående då.. Jag fick inte sätta mig alls, då blev hon jättearg och skrek och skrek. Efter ngr timmar hade jag mest lust att dra - sätta mig under en gran med en flaska jäger.. 
(för det dricker jag numera inte om det finns folk i närheten..)
 Men till slut började jag klä på mig för att gå ut med henne, så hon kanske kunde somna i vagnen, och lät henne ligga och skrika själv medan jag var på toa/klädde på mig. Tog kanske ett par minuter men när jag kom tillbax så SOV hon :s  Iofs skönt att slippa gå ut en gng till, för när jag gick ut tidigare på dagen, oxå för att få henne att sova, så var hon ändå bara glad/vaken och inte alls trött...
Meen, vid nio på kvällen så somnade hon till slut och sov tills jag väckte henne vid halv 11. Då var det dags för bad. Har inte badat henne själv förut, men det gick rätt bra. LillaC var väl sådär nöjd, men hon sa inget iaf :-)
Efter badet blev det mat och sen somnade hon i sängen, och ungefär en kvart senare sov jag oxå. Helt slut.
 Det var en låång dag, men jag skulle inte vilja byta mot något. Älskade bebis <3




*love*


Idag har vi däremot tagit det lugnt, sett på film. One missed call (amerikansk version). Den var väl ok, men omslaget var dock mer skrämmande än filmen.. 

Nu har iaf äntligen M kommit, så är det snart dax för nattning av barn och sen soova!
 


Kommentarer
Postat av: SagoElin

Ååh, vackra ni!! <3

Jag saknar Er!!

2008-07-15 @ 10:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0