Sommar nu ju..

Idag har det varit en lugn dag. Har inte gjort ngt alls faktiskt. Sen har LillaC haft en sån dag som hon inte sover om hon inte får ligga hos mig. Helst ammas tills hon somnar. Ibland känns det som att jag aldrig gör annat, men visst, det är väldigt mysigt oxå <3
Men det blev ju inget skurande av badrummet som jag har tänkt att börja med nu i flera dagar. Har inte orkat, har ingen energi alls. Det blev inte bättre av att P gjorde korvstroganoff/ris heller. Såå gott och givetvis åt jag alldeles för mkt och somnade dessutom en liten stund..

Meen, vi var ute o gick en promenad iaf. Meningen var att LillaC skulle sova, men det blev inte så mkt med det. En liten stund bara och sen var hon klarvaken igen.. 
Men utan att jag har märkt det, så har det blivit SOMMAR. Jag har inte varit ute så mkt senaste månaderna. jag har varit alldeles för gravid (med foglossning/ryggont/magont osv), och inte orkat röra mig spec mkt, och sen har det varit fullt upp med LillaC och vi har mest varit inne. Men nu märks det. Det var skönt att vara ute, men alla j*vla myggor. gah, har MASSA myggbett. Fick iofs använda myggnätet på vagnen för första gången, så nu vet vi att det passar/funkar ;-)



Bilden ser lite läskig ut, men det är faktiskt ett myggnät och hon ser ju ut att trivas rätt bra ;-)


Och tiden går såå fort. LillaC är 8 veckor (på fredag), och vi tr ett par kompisar som var ute med sin lilla kille som redan var 5 månader. Sen gick vi förbi och hälsade på M och lilla V som snart fyller 4. Och M som skall börja skolan till hösten.
Vart tar tiden vägen?




Och måste bara tillägga att  idag var första gången LillaC log när hon badade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0