Veckan

Har inte haft tid,ork/energi att skriva, så det får bli lite kort om veckan. Ja, jag ÄR så förvirrad och kommer inte ihåg vad jag har gjort annars. :s

Måndag:  Förmodligen ingenting.. (minns inte)

Tisdag:  En helt underbar dag med VackerE och lilla  VackerSanna. Skvaller och bebisgos. Myys!
Och det betyder så mycket..





Onsdag:
Började städa M`s rum. Hade tänkt att vänta lite med det, men hon har börjat bli för lång för sängen, så den var tvungen att vikas ut, och då måste vi ändå möblera om rummet så att den får plats. 

Torsdag:  Mys och bebisgos <3
Och LillaC blev prickig.. Såg ngr prickar på magen först, och sen kom dom även på armar och ben.
Och ja, jag skall lyssna på dig nästa gång... *ler*

Fredag:
LillaC ännu mer prickig, och rödflammig/prickig i ansiktet. Ringde sjukvårdsupplysningen och fick rådet att gå till vc och visa upp henne. Jag får oxå prickar av solen/värme, men eftersom vi var prickiga båda två, så var det bäst att låta en läkare kolla henne. Så det gjorde vi. Hade tur och fick knappt vänta ngt alls. En läkare + sköterskor kom och tittade på henne och sade att det (antagligen) var värmeutslag.
(och inte alls ngn läskig sjukdom som jag började tro..)

Lördag: LillaC`s prickar är mycket mindre - Mina prickar ngt fler och kliar :-(
Köpte skrivbord till M`s rum. Är egentligen ett databord, men det var fint och funkar lika bra som vanligt skrivbord.

Söndag: Städat undan det mesta på M`s rum. Skall bara fixa lite till innan hon kommer sen.
Senare blir det mer städ och kanske bad?

Kommentarer
Postat av: SagoElin

Åh, vackra duu! Det har varit två underbara dagar! Vi kommer snart tillbaka och leker!

Älskar dig så..



(och nu funkar bilderna) :p



pussa på

2008-07-29 @ 01:43:13
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0