Ge mig....







...en cigg nuu...  Jag är sjukt röksugen, och idag har varit riktigt jobbigt. Idag är en sån dag som LillaC bara gnäller och inte sover. Om hon inte får ligga hos mig då.  Kan inte gå ifrån henne alls utan att hon blir ledsen, och då blir det inte mkt gjort.
 Ibland önskar jag mig en rökpaus!!

Men hon är ju så underbar. Hon kan ligga och snutta hur mkt som helst (stoort sugbehov), men nappen vill hon inte ta. El jo, ibland tar hon den, men den åker oftast ut lika fort igen. Men igår snuttade hon på sin pappas arm så han fick ett fint märke.. Haha..





Annars har dagen varit lugn. M köpte en ****  . Vet inte vad det heter men man skjuter iaf iväg den med ett gummiband så att den flyger iväg. Ser ut som en fjäril el ngt.  Naturligtvis hamnade den i ett träd nästan direkt..  Fast den kom ju ner till slut. Och M köpte den själv för egna pengar, så hon var glad o nöjd.





Dessutom undrar jag om vissa saker bara försvinner. Förr fanns det olika figurer som man kunde hänga i vagnen. Typ hjärtan el nallar som det stod " rör mig inte" och liknande på. Har letat men hittills inte hittat ngn. Vill ha ju!!
Meen, eftersom sådana inte verkar finnas, så köpte vi ist ett märke och satte på vagnen. 






Det vi menar är alltså att obehöriga undanbedes vänligt men bestämt!










 

Kommentarer
Postat av: SagoElin

Haha. Sötaste bäbisen! Hur i hela friden lyckades hon med det märket? :p

Och jag vill lätt ha en likadan Pin.. (ja, jag är en härmapa!) Och skall försöka minnas att fråga mamma ang. de där skallrorna!! Påminn mig!



Jag saknar dig så det gör ont i hela mig!

Världen är dum idag!

Jag älskar dig.

pussa

2008-06-17 @ 22:39:38
URL: http://sagoelin.blogg.se/
Postat av: SagoElin

Vilket fint kort på M förresten! :)

2008-06-17 @ 22:44:58
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0