Jag överlevde...

...efterkontrollen. Fast hade jag vetat att det blev stick i fingret så hade jag aldrig gått. Men proverna var iaf bra (vad det nu var för ngt). Bt var inte helt bra, men det kan oxå bero på min enorma sjukhusrädsla. Övriga undersökningar gick oxå bra, allt såg bra ut och livmodern hade dragit ihop sig fint. *tacksam*
Sen var det mest prat om graviditeten och förlossningen. Hon frågade även om jag kunde tänka mig att göra detta igen, och jag kunde svara utan att tveka/tänka efter att Nej - aldrig mer! Varför utsätta mig för den oron och smärtan igen, när jag nu faktiskt redan har 2 perfekta barn?! Hon höll med om att jag faktiskt hade en poäng där...
Så gjorde hon ett avslut på graviditeten. Kändes onekligen lite konstigt, men bra.
 Men fingret gör fortfarande lite ont efter sticket... 

Och tidigare på dagen gick jag o LillaC ner till polisen. Där mötte vi M o hennes pappa för att M skulle få ett pass. Hon och pappans familj skall åka iväg med flygplan. Ojoj - hur skall det gå?? (för mig alltså)  M tycker ju att det skall bli jättekul, men jag är inte helt säker på vad jag tycker om saken. Min lilla M skall iväg så långt. Meen, det är ju ca en mnd kvar så jag kan ju vänta ett tag med att oroa mig kanske. Heh..

Sen var mamma här o lämnade in paket till barnen från L,M,M och L`s mamma. *1000 tack*  
LillaC fick jättefina kläder och M får öppna sina paket när hon kommer.





Lite av dom nya fina kläderna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0