Jaha..

                                                                                     


... då har man blivit en vandrande napp :-)  El kanske inte så mkt vandrande, eftersom jag då mest sitter och ammar, men ändå. Nu är lilla C en rätt så lugn bebis och skriker inte spec mkt ( hur skulle hon hinna det ), men snuttandet börjar bli lite jobbigt nu. Hon äter med ca 2.5 - 3 tim mellanrum, och snuttar gärna så länge hon kan. Äter lite, sover lite, bara suger lite, äter lite igen och så kan hon hålla på hur länge som helst. Och ersättning får hon oxå så hon kommer nog att bli en liten tjockbebis. Hon har ju redan fått dubbelhaka. :-)
Meen, det finns inte mkt tid för ngt annat än henne just nu. Och M såklart. Men det är svårt att få tiden att räcka till. Spec för saker som jag själv vill/behöver göra. Dygnet har plötsligt lite för få timmar (även om jag är vaken dom flesta). Men M är iaf jätteduktig och är glad ändå. Lite svartsjuk kan hon allt bli, men det går över rätt fort. Vi får väl se hur det går längre fram..  Men det är då inte så lätt att hinna med. Äta, sova, duscha, vänner..  men jag försöker!!

 

Kommentarer
Postat av: SagoElin

Söta vacker..ler Det kommer bli bättre .. så småningom, snart!

Snart kan vi sitta där tillsammans timme ut och timme in och amma. Du och jag baby :) Jag längtar så! Sommaren kommer ju finnas kvar när Tarzan kommit och vi kan gå och fika och mysa..Vi och våra små! Herregud, kan det bli bättre? Saknar dig mest!!

Och förresten.. Du är lätt den sötaste nappen jag vet! Kan man köpa en sådan till Tarzan? :P

kärlek och pussar

2008-06-11 @ 10:15:35
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0