Midsommardagen








På midsommardagen åkte vi iväg till Nordby. Vi träffade Byggare Bob, och M fick en hjälm.
När vi kom tillbax till stan, fick vi se en alldeles ny "affär". Det stod skyltar med billiga barnkläder, och det var det faktiskt, och fina var dom oxå. Hade dock inte så mkt pengar med, så vi får nog åka/gå tillbax dit imorgon igen.

OCH sen på kvällen fick jag oxå dricka igen - och röka...
 


Rökningen har jag verkligen saknat. Mer än alkoholen faktiskt. Kommer säkerligen att börja igen.
Nej - har inte sagt att jag är smart heller.. !!

Fyra cider blev det iaf, så det var ju ingen jättefylla direkt  :-)
Men mys var det!


Kommentarer
Postat av: SagoElin

Haha..Söta vacker! Är du lycklig nu? ^^

Jag drack faktiskt lite Herrljunga cider...men shh! ;)

pussa

2008-06-23 @ 08:39:48
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0