Fjortis??

Vågar du?

VackerE gjorde en såndär (förlåt mig) fjortis utmaning så här kommer den :-)



Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag? (Fredag 27/6-2008)
-  Vara med LillaC  (såklart)
-  Diska
-  Fixa LillaC`s kläder
-  Fixa M`s kläder
-  Ut och gå

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
*funderar*  Mest var det barnpassning, vänner och uteliv.

Ställen du bott på?
Född: BB Udv. Bott i Svinesund, Lervik och olika ställen i Std.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- Betala skulder
- Skapa ekonomisk trygghet för familjen
- Spara pengar åt barnen
- Ge pengar till närmaste vänner/familj
- Resa (?)
 


Jag utmanar i min tur då:
___________________


Kommentarer
Postat av: SagoElin

Ibland så är du så snabb vacker :)

Och vadåå, jag är ingen fjortis..bara lite ibland kanske ^^



Sade ju att du skulle överleva efterkontrollen.. (även fast du kanske lär behöva amputera fingret:p)

Så duktig så min älskade!! :)

Snart är du som ny igen! :p

pussa

2008-06-27 @ 11:04:33
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0