Igår...

image13



... var det INTE kul. Fast det blev en jättebra dag till slut iaf.

Dagen började med lite oro över att bebis inte rörde på sig alls. Timmarna gick och jag blev mer o mer orolig, och ringde till slut till förlossningen. Fick då pr med en bm som tyckte att vi skulle komma in direkt. Så det gjorde vi. M fick vara hos mormor sålänge.


Förståndiga M. Hon förstod ju inte riktigt vad det handlade om, men sade trots ändrade planer att " det gör inget - jag vet att det inte är erat fel". Lilla underbara <3


När vi kom in fick vi pr med en bm (?), och ligga med ctg en stund. Hjärtljuden var alldeles fina och efter bara en liten stund började h*n att sparka.. Då kändes det nästan lite pinsamt att man stressat upp sig så mkt, men bm försäkrade att det var bättre att komma en gång för mkt, och det har hon nog rätt i. Sen blev det prover på mig och ett ul oxå. Allt var bara bra och bebis rörde sig precis som h*n skall. Då kunde man verkligen slappna av. Och korven på väg därifrån smakade vääldigt bra ;-)


Så det blev allt en jättebra dag och imorgon blir det bm och ant en tid för "värdering". Gillar inte riktigt det, men nu vill jag bara att bebis skall komma, så jag får väl göra som dom säger då..



Och M - vi skall fixa pizza nästa gång *lovar* <3<3<3


Kommentarer
Postat av: SagoElin

Så skönt att allt var bra.. Och lilla söta M. Haha.
Såå stoor och ändå så liten! *ler*
*pussa*

2008-05-12 @ 19:02:55
URL: http://www.sagoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0