Helgen




Lördag:
 P åkte och repade, och jag o LillaC besökte Vackerflickorna i Gbg.  Myys!
Lilla söta S börjar bli stoor nu. Och hon skrattade åt mig!!  *stolt*

LillaC uppförde sig allt bra hon oxå. Förutom att riva ner leksaker och kissa på handduken.. Och hon tyckte det var jätteskoj med mannen i huset - Herr Greger. Hon skrattade och viftade med armar och ben när hon såg han. Haha.. men så är det ju första ggn hon ser en katt på nära håll oxå.





Har dock sämsta kameran i världen, så korten blev sådär.. *muttrar*
Den tar oftast helt ok kort, men ibland blir dom skitbra eller alldeles suddiga. Den gör mao lite som den känner för. Hmz..


 
Finaste finaste bebisarna <3



Dagen var iaf alldeles jättebra och när P kom och hämtade oss, så åkte vi till McDonalds. (Mat jag lätt kan äta flera ggr i veckan..).
Och LillaC (som inte ville äta innan vi åkte) blev plötsligt Superhungrig, så det var bara att stoppa och mata. Så det blev mat i bilen för hela familjen. Hamburgare för oss och grönsaker o kalvkött för LillaC. *ler*









Söndag:
  LillaC 6 månader! 

Och jag undrar återigen vart tiden tar vägen.....



<3 <3 <3 <3






Kommentarer
Postat av: SagoElin

Aaw.. tack för finaste lördagen vacker! Jag längtar efter dig! Kom Snart! Och vi har lätt dom vackraste barnen ever!! All kärlek till Er! <3<3<3<3<3<3<3

2008-11-18 @ 21:44:54
URL: http://sagoelin.blogg.se/
Postat av: Maja

Tiden går fort Riktigt fort...



Saknar dig på jobbet Vi får föröka få till en middag med E snart igen =)



Kram Maja

2008-12-02 @ 10:16:08
URL: http://majasliv.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Tiden går fort Riktigt fort...



Saknar dig på jobbet Vi får föröka få till en middag med E snart igen =)



Kram Maja

2008-12-02 @ 10:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0