Lista

När man inte har ngt bättre för sig, så kan man ju alltid skriva en lista. Började med en tidigare idag, men hittade en bättre (lättare..) hos VackerE, så jag snodde den ist. Så ja, jag är en tjuv :p


VEM:

Vem är i rummet med dig? P och LillaC, som vägrar sova..
Vem fick du sms av senast? Darling
Vem tänker du på nu? LillaC (sovtider..)
Vem pratade du senast i telefon med? P
Vems hus var du senast i? B
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? P
Vem önskar du att du var med nu? VackerE - gärna hos Dan.
Vem är din favoritsläkting? Finns inte här längre :-(
Vem i din skola går dig mest på nerverna? --------

VAR:

Var går du i skolan? Går inte i skolan
Var är din telefon? Ingen aning.
Var är din mamma? Hemma antar jag
Var sover du? I sängen
Var handlar du mest? Eurocash
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Badrock - från jobbet
Vart åkte du senast bil? Std - Skee - Std
Var i ditt rum är du? Vid datorn?! (i vardagsrummet)

VAD:

Vad åt du senast? Köttgryta m potatis
Vad drack du senast? Ehm.. treo..
Vad är det för färg på dina byxor? Fortfarande badrock, och den är vit
Vad är den närmaste saken som är blå? Ior, som sitter ovanpå skärmen
Vad gillar du mest med skolan? Fortf ingen skola
Vad har du på fötterna? Ko tofflor
Vad är din favoritfärg? Svart, lila
Vad är din favorithemsida? Det beror på vad jag söker
Vad är ditt favoritskomärke? Va? Vem?
Vilken film såg du senast? Madicken, med M
Vilken låt hör du på just nu? LillaC`s gnällande..

NÄR:

När är din födelsedag? 3 Mars
När köpte du senast nya byxor? Minns inte ens
När var senaste gången du tände ett ljus? Minns inte det heller
När var du senast i skolan? 3-4 år sen(?)
När träffade du din pappa senast? Ngr veckor sen
När duschade du senast? En timme sen ca

Hmm, jag har seriöst stora problem med minnet *suckar*

Kommentarer
Postat av: SagoElin

Haha. Sötnos! Du och Jag och Dan.. Vi är ett vinnande team onekligen! Leka snart? :p Älsk.

2008-11-23 @ 13:23:37
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0