Det här med att uppdatera..

.. bloggen går inte alltid så bra. Man skall ju ha tid oxå. Och om nu datorn hade funkat som den skall så hade det ju varit en fördel.. Gamla datorer med virus i funkar bara när dom själva vill.. *muttrar*



Tack VackerE för en underbar fredag. Alkohol, skvaller och (mkt) senare krogen. Myys! 
Fast nästa gång får det nog bli hemmakväll med icke alkoholhaltiga drycker och godis..?!  *ler*
För lördagen var hemsk. Det var läänge sen jag var så bakis. Nu var det iofs oxå länge sen jag drack mer än 3-4 öl på en kväll.. men ändå. Gah




LillaC har nu ätit både broccoli och potatis/palsternacka. Broccolin var bäst. Och hon får lite vatten till och verkar inte tycka att det är ngr konstigheter alls. Duktiga lilla <3



M var hos frisören igår. Toppade håret bara, men det blev mkt finare. Sur blev hon oxå. Hon kom på att hon ville klippa lugg men jag sa nej... (jag kan ju inte tillåta det utan att pr med L först.)
Men hon kan ändra sig fort så vi får väl vänta ngr dagar och se om hon fortfarande vill. Hon blir säkert fin i lugg oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0