Senaste dagarna

Torsdag: Jobb..

Fredag: Hemma. Farmor var här och träffade och matade LillaC, så jag och P hann springa runt lite i affärer..  Alltså, P var väl inte så glad över det kanske.. Men han körde mig runt och följde med. *kärlek*
Blev inte så mkt köpt heller - ett linne till mig, Klänning + tröja till LillaC och en skiva till barnen. Med dvd så dom kunde titta på tv`n.

Och vi upptäckte att LillaC börjar få tänder!  Hon har varit gnälligare än vanligt ett tag, men vi har inte ens tänkt på att kolla efter tänder. Hon är ju så liiten.. Men nu börjar det komma fram 2 tänder nere, så nu gör det ONT när hon bits.*ler*


Lördag: Farmor kom redan vid 7.30 för att ta upp och fixa morgonen med LillaC. Det var inga som helst problem, så vi kunde lugnt åka iväg. Att det skulle gå bra med M visste vi ju, men LillaC har varit lite besvärligare, men som sagt det var inga problem alls.
Vi åkte iväg vid 10 (ca) och kom fram till hotellet vid 5 (ca). Långt, men vi stoppade ju lite ibland och jag råkade visst somna lite oxå..
När vi kom till hotellet var det bara att kolla in rummet, byta om och sätta sig i bilen igen för att åka vidare till spelstället. Det var dock lite besvärligare. Både att hitta dit och komma in pga skumma (väg)beskrivningar.. Meen vi kom in till slut och tiden gick ganska fort iaf. Brukar annars vara låång väntan. Men med trevligt folk och roliga samtal så var det ingen långtråkig väntan iaf.

Och jag fick träffa THÅSTRÖM!!!
Mannen jag lyssnat på sen  - ja, typ alltid.. Sen jag var liten och inte visste vem han var. Inte ens vad han hette. Så det var stort för mig! Men jag säger inte mer än så.  
För det går ändå inte att förklara...
Skitbra var han iaf!!! Men jag måste tillägga att han sade Grattis till LillaC...!!






Hathor
var såklart oxå bra! Fast den här ggn var en av dom bättre. (Enligt mig). Och "onda barn" hade jag inte hört dom spela förut så det hade jag väntat på. Och den var riktigt riktigt bra.  Är bara så tråkigt att jag oftast inte "kan" ta ngr kort när dom spelar. Ljudet blir för högt och jag måste alltid stå långt bak. Mina öron blir helt galna av högt ljud. Det susar, piper och gör allmänt skitont i flera dagar efteråt.
Rost hann vi tyvärr inte se. Dom spelade senare och vi skulle lägga oss rätt tidigt.

Sen blev det öl och cider i hotellbaren, och sen öl och räkchips i sängen.. *ler*

Söndag: Åkte hem. Många timmar att åka/köra,  men jag skall inte klaga - det var ju värst för P som fick köra hela vägen. Underbara älskade..

Och det var skönt att komma hem igen. Till M och LillaC. Fast dom hade haft det jättebra här, så det var nog jag som var gladast. Haha..

Kommentarer
Postat av: SagoElin

Bajs på dig min vackra!! :) Men jag är glad för din skull .. eller ja.. lite iaf .. kanske.. haha host På fredag skall vi lek vacker!! Yay! pussa på

2008-10-28 @ 01:04:58
URL: http://sagoelin.blogg.se/
Postat av: M

=)

2008-11-01 @ 20:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0