trött



Jag är såå trött hela tiden. Vet inte om det beror på jobb eller i största allmänhet, men jobbigt är det. Skulle lätt kunna sova ett dygn i sträck. Utan problem.
Sen är det mkt tjatande om olika saker just nu, så det kan nog ha ngt med saken att göra oxå. Så otroligt påfrestande.
Meen, nu är jag snart (?) ledig i ngr veckor iaf så då blir det (förhoppningsvis) lite mer vila och lugn och ro. skönt!
För vissa människor gör mig vansinnig..


Men gårdagen var trevlig iaf. God mat, och bara vara.
 TACK M & E för en supermysig kväll!!


LillaC var däremot inte så glad. Stackars lilla. Hon fick spruta nr 2 igår och den kändes nog en del trots alvedon. Hon hade varit kinkig när jag var borta och sen hade hon lite svårt att somna. Hon brukar somna nästan direkt när vi lägger henne, men igår åt hon tom lite extra mat före vi lade henne för tredje (?) ggn.
Hon hade gråtit lite när hon fick sprutan, men det gick visst fort över igen. Duktig liten <3

För jo.. sprutor ÄR otrevliga saker..!

Kommentarer
Postat av: M

Tack själv =)



Njut nu av att vara ledig



Kram M

2008-10-23 @ 20:39:38
URL: http://majasliv.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0