Igår - idag

Igår var farmor här för att träffa LillaC och vara med vid matning, läggning osv. Eftersom vi (ant) skall åka till Stockholm, och övernatta, så är det bra om hon är här så mkt som möjligt först så att vi vet att det funkar. Alltså, att farmor fixar det vet vi ju, men LillaC däremot har/har haft en period med gnäll/skrik/gråt om ngn annan än jag eller P visar sig.
Men det gick jättebra igår, bättre än väntat faktiskt. LillaC var glad mest hela tiden. Skönt om det har gått över!
Men än är det  för tidigt att säga ngt...

Annars har dagen varit låång. Jobbdagen iaf. Småförkyld, ont i halsen och denna ständiga trötthet. Går det aldrig över??
Jag är fan trött hela tiden. Konstant! Hmm kan kanske ha ngt med bt att göra, det var inte helt bra på efterkontrollen och jag har då inte gjort ngt åt det sen dess heller.
 Och sjukhus är läskiga,  så dit går man  ju inte i onödan..

Dessutom har M blivit sjuk.
Feber och skit. Stackars.. Det var ju inte länge sen hon hade feber heller. Och då var det ju scharlakansfeber. Scary!! Hoppas det går över snart, annars blir det väl sjukhus igen. Och vad jag tycker om det behöver jag väl knappast upprepa...


Kommentarer
Postat av: SagoElin

Menåh..Stackars M! Hoppas hon kryar på sig fort! Och att hon inte lyckas smitta ngn av Er!! pussar på vacker

2008-10-16 @ 09:32:18
URL: http://sagoelin.blogg.se/
Postat av: GM

Okej vad bra tack allt är bra med mig med =)

2008-10-16 @ 10:07:15
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0