Veckan

Fredag: Alkohol, nostalgi och mys - och Dan.. Tack för en underbar kväll VackerE.

Lördag: Mest bakis..

Söndag: Ångest!! I say no more..

Måndag: Började jobba igen. Noll sömn och separationsångest. Men det var kul att komma tillbax igen. Jag trivs faktiskt på/med mitt jobb och trevliga människor gör det ännu bättre.

Tisdag: Jobb..

Onsdag: Jobb..

Torsdag: Jobb..

Fredag: Har då jobbat hela veckan och det har gått bra. Mindre ångest för varje dag tack och lov.
Men det tar tid att sätta sig in i jobbet igen. Saker jag tidigare har gjort utan att tänka på det, får mig nu plötsligt att stanna till och tänka att hur f*n gör man nu igen? och hur gjorde jag förut?

Från att ha gått i Babydimma i flera månader till att plötsligt börja jobba,  och göra det bra,  är inte helt lätt när man är så förvirrad som jag är. Ehm...
Men det går bättre för varje dag så det blir nog bra till slut.

Kommentarer
Postat av: eisa

Gud vilken snygg blogg du har! Och ja, du kommer ur babydimman snabbt tror jag. Godnatt och sov så gott.

2008-10-05 @ 01:04:57
URL: http://eisasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0