Mat

M fick en gurka för ett tag sen - en Monstergurka. Det var av en kvinna vi träffade för första ggn, så det var jättesnällt!
Men jag måste erkänna att jag knappt visste vad jag skulle göra med den.. Och den skulle då M ha med sig till skolan idag. Så vi (P) började skära i den igår och vi kommer nog att ha gurka ett bra tag framöver. Men den var god. Kändes dock lite skumt att äta, som att äta melon typ. Och frågan är om man skall/kan äta skalet eller inte..
 Ibland känner man sig inte helt smart..




Skönt att M är här igen iaf. Det är mkt tystare varannan vecka..
LillaC blir oxå glad. M sjunger för henne, pratar och visar henne saker. Nu är jag lite osäker på om LillaC verkligen förstår en bild i en serietidning, hur man använder en jojo, skillnaden mellan att dansa och stå som en staty osv osv...
Men hon tittar, skrattar och ser allmänt nöjd ut så det spelar inte så stor roll. *ler*

Och ingen av dom äter spec mkt heller. *muttrar*
M åt en halv macka till frukost och LillaC åt knappt ngt alls. Hon åt iofs ovanligt mkt igår kväll innan vi lade henne, så det kan kanske bero på det?!


 


Gullungar <3






Kommentarer
Postat av: SagoElin

Åååh! Förrutom Sanna så är det helt klart de vackraste ungarna i världen!! <3 Älskar er.

2008-09-08 @ 22:53:45
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0