I`m back

Har nu hoppat lite fram o tillbaka ett tag , men nu är jag tillbax här.
Jag har tagit bort lite, städat och rensat upp. Man kan ju faktiskt ändra eller ta bort gamla inlägg.. kom jag på..
(Jag är senil och förvirrad men ibland tar hjärnan längre pauser än vanligt)

Så nu är jag här igen. För att stanna förhoppningsvis..



*lägger in gårdagens*


                             PÅSK!

När det är påsk måste man vara påskkärring.

Sötnos <3



Inte helt nöjd sötnos.. <3



Sen blev det påskägg. Godis för M och Bamsen för LillaC.





Bamsen (som egentligen är en gris) från Lotta på bråkmakargatan.

Och påskägg kan man visst ha till mycket. Tex som hatt, knäskydd eller skor^^

Kommentarer
Postat av: Vinterskugge

Det var ju en björngris sa du. Då kan vi väl enas om att det är en "körv"?

2009-04-20 @ 22:08:30
URL: http://vinterskugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0