Jag lider av schitzofreni

Fan, min mobil är döende. Den har varit kass ett bra tag, men nu är nog slutet nära. Den är schizsofren!
 När jag har lagt in musik eller tagit bilder, så har den lagt det på memorystick. Jag har Inget memorystick i min mobil och har heller aldrig haft något!
Bilder och musik har sparats där iallafall och ibland kommer den på att memorystick inte finns och DÅ kan jag inte se bilderna och musiken kan inte spelas upp. Sen går det ett tag och plötsligt kommer det tillbax igen. Jag kan inte heller föra över nåt till datorn längre. Då säger datorn att det inte finns något där^^
Så har det varit ett tag, men nu idag så stod det "endast nödsamtal" även fast jag hade full mottagning. Så på hela kvällen har jag inte kunnat ringa eller messa och ingen har heller kunnat ringa/messa mig. Efter att ha satt på och stängt av den ett antal gånger funkade det igen.Wtf??

Man kan  säga att jag lider av schitzofreni. Det är Mobilen som är schitzofren - men det är Jag som lider av det.. 

Kommentarer
Postat av: Hondjur

Hahaha. Nu blev JAG schitzofren tror jag?!

2009-04-21 @ 11:48:07
URL: http://sagoelin.blogg.se/
Postat av: Vinterskugge

Du är scitzofren. Nej, DU är schitzofren!!! jaså? Då är du mest schitzofren. Jaha du! Men du är flest schitzofren!!!

2009-04-22 @ 20:47:53
URL: http://vinterskugge.blogg.se/
Postat av: Hondjur

Hahaha. Hysteriskt skoj faktiskt!

2009-04-23 @ 20:55:02
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0