Utmanad i Urk - mat...

Jag har blivit utmanad av VackerE

Man skall skriva ner 5 äckliga/dåliga maträtter
och sedan skicka dom vidare till 5 andra bloggare
för att se om dom vill/vågar äta det jag skrivit ner.
Vidare skall man se om man vågar/vill äta nåt från utmanarens lista.

Hänger ni med!?



VackerE`s Urk - lista:

* Tomater - Äter jag inte. Får massa blåsor i munnen då..

* Fisksoppa - Helt ok om man nu måste äta soppa.

* Grädde - Äter jag Inte om jag kan undvika det.

* Mjukost - Nja, det skall vara Räkost isf..

* Kött med slamsor/senor/fett i.. (Gäller även pålägg) - Skulle aldrig falla mig in att äta. *ryser*


Nej alltså.. jag är väl inte direkt kräsen men...




Här kommer min Urk - Lista!

* Ärtsoppa - smakar ungefär som det ser ut..

* Pannkakor - inte ens med glass till.

* Paprika - oavsett färg.

* Kräftor - smakar och luktar ruttet.

* Blodpudding - bara namnet..




Jag utmanar den som vill!

Men speciellt dig Darling ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0