Finally!

Sommaren -07 blev det ett väldans tjat om min piercing. ( i läppen )  Det slutade med att jag tog ut den under vissa tidpunkter..  Sen blev jag gravid och fick en satans metallsmak i munnen som var värst när jag hade i piercingen. Alltså tog jag bort den helt.
Den var helt enkelt inte viktigast!
Tänkte inte så mkt på den sen förrän en konversation med en kompis om just piercingar (och tattueringar ).
Men då hade jag redan glömt var jag hade gjort av den...  
Nej, mitt minne är inte helt som det borde vara . *host*

Men Nu har jag hittat den. Och satt i den. Wohoo!!
Fast det tog ett antal öl och en hel del envishet för att få i den igen..
Så nu är jag full, läppen är svullen, gör ont och jag kan knappt prata - men piercingen sitter där den skall iaf...!!


Kommentarer
Postat av: SagoElin

Aaw.. fiint blev det sötnos!! Men ack, vad ont det gör. Mig vet! Aj! -pussa på-

2009-01-23 @ 09:51:35
URL: http://sagoelin.blogg.se/
Postat av: SagoElin

Hoppas du fick sova gott sötnos. Snart ses vi och leker. Saknar dig massa!

2009-01-29 @ 09:59:49
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0