Helgen





Fredag:
Midsommar så vi åkte iväg och dansade runt midsommarstången.
 Där blev det även korv, dricka, kaffe, kaka och godis.
Sen lämnade vi M hos min mamma och dom åkte till ett annat ställe för mer dansande, medan vi åkte hem för att städa och påbörja grillningen.
Senare på kvällen tog mamma med sig barnen hem och jag och B tog fram vin och likör.
B gick efter ett par timmar och jag och P satt och småmyste lite med öl och gick senare ut.
Stället vi gick till var helt lagom. (gratis dessutom). Inte mycket folk alls.
Skönt faktiskt!

Lördag: Vaknade och var Inte bakis^^
Jag som Alltid blir bakis kände ingenting. Lite trött bara men jag mådde inte dåligt på nåt sätt. Skumt men superskönt!
Vid 16 åkte vi för att hämta tjejerna hos min mamma.
M tyckte att det var badväder så vi åkte hem och hämtade badkläder och åkte till stranden. När vi varit där i ca 10 min, började det åska så det var bara att packa ihop och åka hem igen.. Men M var lycklig.
 Nu kan hon simma jättebra oxå!

Kvällen var lugn. Lite godis och spel med M och sen i säng.

Söndag: Jag fick sovmorgon. Yay!!
M hoppas på bad idag oxå, och det är iaf lite sol så vi får se.

/Återkommer

Kommentarer
Postat av: Pk/bloodfeast

Mer sånt här tack. men det är klart, det är ju bara ett år till nästa midsommar!

2009-06-21 @ 17:02:48
URL: http://www.metrobloggen.se/pksblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0