...................................................................................................

.................................
..............................
..........................


Skrev ett inlägg igår, men raderade. Det blev för långt, för personligt och lite påhopp..
Men vi var iaf på Bvc för läkarkontroll och vaccination. Allt var bra - förutom vikten. LillaC har inte gått upp något alls nästan.
Orkar inte skriva mer om det nu dock, men jag är rädd. Så jävla rädd!!

Nu skall vi få hjälp iaf, så vi får hoppas på det bästa.
Men.. Fuck "bra mat". Nu skall hon få allt! Vad som helst bara hon äter.
Igår fick hon glass.
Förr eller senare lär vi kanske hitta något hon tycker om. ^^




Och btw:

 Fuck rött hår! Jag tycker faktiskt att det är skoj att färga håret. Nu har jag hållt på ett tag med att bleka för att det till slut skall bli rött.
Mörkt röd helst. Det var länge sen.
Men igår rasade allt. All ork och energi bara rann av mig. 
Så nu skiter jag i det. Dock behövs en färgning till, för nu är det lite blandade färger kan man säga.. Allt från grått till rosa.. typ. Men den här gången blir det svart igen.




Lika svart på utsidan som på insidan..

Kommentarer
Postat av: Hondjur

Lilla älsklingen.. Jag förstår att du är rädd. Riktigt hur hemskt det är kan jag inte sätta mig in i. Men jag tycker så synd om er. Och det är klart.. Någongång måste det ju vända! Chockladpudding förresten? Fick tips om det när Sannisen var magsjuk och jag inte fick i henne mat på en vecka typ.. Kanske inte så nyttigt men vad gör det? Hon kanske gillar det i alla fall!? Kanske kan vara värt att testa?

Har ni testat dom här smoothiesarna från ett år? Kan kanske oxå funka?

Jag älskar dig och tänker på Er!

Du skall se det löser sig snart!

-pussar-

2009-05-13 @ 11:35:05
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0