Hmz..

På tal om att vara sinnesförvirrad ja...

Jag fick min nya mobil för ca 2 veckor sen, men den har funkat dåligt hela tiden. Den stänger av sig + att det ekar när man pratar i den.
Snooze funkar inte heller. På morgonen ställer jag in alarmet på 06.00 och då ringer den, men när jag trycker på snooze, så ställs alarmet automatiskt på 18.09 ^^  (snooze i 9 min).
Med andra ord kan man (jag) försova sig hur länge som helst. Gah!

Min mamma köpte samtidigt en likadan tlf och det är samma problem där.
Så igår lämnade vi in dom (för rep). Jag tog ut sim kortet och jag hade ingen väska eller ngt så jag lade det i p´s plånbok. Vi gick hem och jag tänkte ta fram en annan mobil som jag kan använda så länge, men jag skulle bara... bara det här och det här först, sen så...
När vi skulle lägga oss igår kväll kom jag på det igen, men då orkade jag inte utan tänkte att det gör jag imorgon. För en stund sen tänkte jag att Nu skall jag fixa tlf. Det gick sådär..
Simkortet ligger fortfarande i P´s plånbok och P är på jobbet...

Jag försöker väl lite senare då istället..*host*

Kommentarer
Postat av: Hondjur

Haha! Sötooo!



Mi miiiiii :P

2009-05-07 @ 14:18:47
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0