Vaccin.. eller inte??!

M kom hem från skolan med en lapp man skulle fylla i om man ville att hon skulle vaccineras eller inte.
Och vad jag tycker om att lappen skulle inlämnas dagen efter låter jag vara osagt för tillfället..^^

Hursomhelst är jag sjukt tveksam och velar fram och tillbax.
Jag är skeptisk till vaccin öht, men jag vill heller inte att barnen skall bli sjuka. Naturligtvis!
Så jag läser på nätet och frågar vänner och bekanta om åsikter.
För och nackdelar. Men åsikterna är många och olika, så jag velar fram och tillbaka. För 30 min sen var jag helt emot vaccin. För 15 min sen var jag nästan övertygad om att M skulle vaccineras. Nu är jag tveksam igen.
Så har morgonen sett ut hittills och kommer nog att fortsätta ett bra tag till är jag rädd. Gaahh..

What to do??


Kommentarer
Postat av: Hondjur

Läste på framsidan av gt eller aftonbladet igår: Två döda av nytt vaccin.. Du kan ju alltid kolla upp vad det stog mer där...

2009-10-25 @ 12:32:59
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0