Skräck o panik

Vad fan gör grävlingar i stan? I ett bostadsområde?
Skall inte grävlingar vara i skogen??


I måndags skulle det (av olika anledningar) bli kvällspromenad för mig. Ensam.
Gick i ca 10 min när jag plötsligt möter en grävling mitt i vägen. Panik!
Jag stannade, grävlingen stannade till i några sekunder och fortsatte sedan rakt mot mig. Ännu mer panik!

Jag kan ingenting om grävlingar, jag har bara hört skräckhistorier om hur farliga grävlingar är.
Såå, jag gjorde som jag brukar i obehagliga situationer - vände och gick därifrån.. Snabbt som fan. (ok, jag småsprang faktiskt).




Igår ramlade LillaC ur soffan. Hon brukar klättra upp och sitta i soffan och det är aldrig några problem. Vet inte riktigt vad som hände just igår, det gick så fort. Men hon ramlade ner, skrek och det kom Blod. Panik!
Det var iofs inte så mycket, men ändå.
Läppen svullnade upp, men det verkar inte vara någon fara med tänderna. Dock kommer jag att kolla henne Noga under dagen!

Får man klä sina barn i bubbelplast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0