Fredag - Måndag

Fredag - mamma kom på besök. Vi gick ner på stan och jag köpte kläder till mig själv. Bara till mig! Det händer Inte ofta. Blir alltid till barnen annars.
 Sen tog mamma med sig barnen hem och jag och P blev helt själva.
Det händer inte heller ofta! Skönt men man blir allt lite förvirrad.
 Vad gör man utan barnen lixom^^
Men vi fick handlat, tvättat, städat. Sen blev det lite alkohol och utgång. Mys!

Lördag -  vi åkte och hämtade barnen, hyrde film och köpte godis.

Söndag - var M´s kusin A här och dom gjorde kokosbollar. Första försöket blev sådär. Dom tog salt istället för socker.. Haha..
Men skoj hade dom och skitgott blev det.

Måndag - vagnen börjar gnissla (hjulen) så vi åkte iväg och smörjde den. Sen blev det hamburgare och köp av ny mössa och vantar till LillaC.



Kokosbollarna Utan salt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0