Sovmorgon?

Idag vaknade jag 07.57! Panik!!
M börjar skolan 08.15 och dessutom var det skoljoggen idag. På morgonen.
Tror dock att det gick bra. Det är inte så långt till skolan och hon går själv. Hade aldrig hunnit om jag skulle följt henne dit..

Sen var det dags för LillaC att komma upp. Hon åt lite välling och sen har hon roat sig med att trycka på hemtelefonen (basenheten) så att den börjar spela, för att stå jätteglad och dansa till den..

Idag var det dessutom dagen D med efterföljande samtal. Det gick oxå bra. Orden hon använde var " skönt att det är över, ett avslutat kapitel". Men jag är väl lite osäker där. Helt "över" är det ju inte direkt än, och tankarna snurrar lite mer än innan, meen jag antar att det blir bättre.

Nu är iaf M i skolan, LillaC sover, "det där" är klart och jag skall bara slappa tills liten vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0