09/10

Jag fick en utmaning av VackerE.

Om  mina mål 09.

Men nej, i dont do nyårslöften. Det funkar ändå aldrig.
Någon karaktär har jag inte heller, så jag skiter i det.
Jag har misslyckats för ofta nu..

Nyår är inte så speciellt för mig längre.
Visst, jag fashineras fortfarande av raketer, vackra färger som lyser upp himlen, men firar kan jag inte påstå att jag gör. 
(och dessa raketer tittar man på genom fönstret, man går alltså inte ut om man inte måste. Raketer är farliga och opålitliga saker! )

Nyårsfest var det oxå länge sen jag hade/var på.
Det blir alltid misslyckat av ngn anledning.
 Förmodligen för att förhoppningarna är så höga - allt måste vara perfekt för att det är nyår.
Det slutar oftast med drama och kaos..
Så jag skiter i det med.

Så även detta nyår blev utan både nyårslöften och alkohol, och det var hur fint som helst <3











Kommentarer
Postat av: Hondjur

Preciiis som det skall vara! Och jag har heller inga löften. Bara mål. Och då är det inte lika illa om det går åt helvete :) pussa på

2010-01-08 @ 14:13:46
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0