Gårdagen

LillaC har tagit ett antal prover osv, och igår fick vi då reda på att hon har mjölkallergi.
(komjölksprotein om man skall vara korrekt). Inte kul alls!
Men det är bra att vi nu vet vad som orsakat alla problem så vi förhoppningsvis kan slippa dom i fortsättningen.
Men bitterheten har svårt att lägga sig.
Tänk om vi hade blivit tagna på allvar från början.
Meen, man skall vara positiv och tänka framåt - inte bakåt..  har jag hört, så jag får väl försöka med det då!


När Liten var klar, så gick vi och träffade M.
Min vän sen måånga år tillbax. Det var jättekul att få träffa henne igen. :)
Vi kunde tyvärr inte stanna så länge eftersom LillaC var tvungen att äta och det kunde hon ju inte göra där.
Hon är ju som hon är med maten även annars..
Men när M blir helt frisk (för det blir hon såklart!) och kommer hem så skall vi träffas igen.
Det ser jag verkligen fram emot!!
Umgås, prata gamla (galna) minnen. Och det är en hel del ;)
 För jo, vi Är numera gamla kärringar. *flinar*






Kommentarer
Postat av: Merethe

Hoppas ni fått pluggat på lite mera nu då, om vilken mat osv...Och att hon äter bättre!



Det skall verkligen bli skit kul att ses!! :D

En hel del sjuka minnen ;) Det är mys att bli lite kärring & prata om hur det var förr!! Haha

Ta hand om er <3

2010-06-14 @ 12:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0