Sånt som bara händer Mig!

Jag har tappat nästan alla mina lösen.

Jag gillar inte lösenord. Visst, det Är bra att ingen annan kommer in på mina sidor, men det är förjävla jobbigt att komma ihåg alla lösen till olika sidor!
Därför har jag haft väldigt lätta lösen, nästan samma till alla sidor och med bokstäver och siffror som har med oss familjen att göra. Tänk namn, födelsedata osv.
Kan man ett lösen så är det väldigt lätt att lista ut dom andra med.
Inte så bra mao!

Såå, för inte så väldigt längesedan så ändrade jag alla lösen till alla sidor, och skrev upp dem på en lapp.
Lösenorden är numera inget man förknippar med mig eller familjen och därmed helt omöjliga att komma ihåg.

Nu har jag tappat bort den jävla lappen..
Jag är nästan helt säker på att den är kastad dessutom.
LillaC har fått tag på boken jag skrev i, och använt den till att rita i. Förmodligen har hon rivit loss den sidan (oxå) och ritat på den, kastat/lagt den på golvet och P har trott att det var skräp och kastat den.
Jag är nästan helt säker på att det är så!

Flera av mina sidor kan jag alltså bara glömma. Däribland mailen :(



Och så har kylskåpet gått sönder.
Allt som står där fryser.
Så vi ringde Stdbyggen, men det lär nog ta tid. Som vanligt.
Dom man Skall prata med är inte tillgängliga och dom man får tag i kan inget göra. ^^
Helt jävla fantastiskt.


*stor djup suck*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0